torsdag den 1. november 2007

Nyt forsøg

Ja altså, jeg for sangen at høre via min Quick-Player, men det var jo ikke lige sådan det skulle være, hmmm.
Næste forsøg og hvad lærte jeg af det, jeg glemte at kopiere linket undervejs, så nu var jeg inde på min side og finde et link, som forhåbentlig er det rigtige denne gang.
Test, jeg forsøger igen. Samme advarsel som før gælder stadig :-)

Hvem har malet himlen blå?

Har nu altså lige snydetestet og ja, nu havner jeg der hvor jeg skal, jubii så kan jeg jo gå igang med flere optagelser!! Men socialfag skriftlig eksamen skal lige overståes først :-(

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Diana, det ville være dejligt at høre sangen, det kan jeg bare ikke selvom jeg har installeret Windows Media Player. Øv...

Diana sagde ...

Hej Anita, har lige afprøvet sangen og ved mig virker den. Vil lige afvente om evt. andre prøver at lytte inden jeg så ved om jeg skal ændre noget. :-)