tirsdag den 4. december 2007

Selvportæt i videoform

Egentlig skulle det kun blive en helt simpel video, men da jeg så sad der på mit værelse og ikke rigtig havde andet at foretage mig, kunne jeg ikke lade være med, at se lidt på windows mowie maker :-). Fik egentlig kun tilføjet Rulletekster inden og efter og så troede jeg ellers den var klar. Men da jeg så sad en aften, fik jeg en ide om at jeg jo kunne flette billeder ind i videon, lidt som når man ser nyhederne og de fortæller noget og så kommer der et billede, så det fik jeg lavet og så kunne jeg ikke la´ være med at sætte lidt effekter på også. Jeg fik det hele gemt, men da jeg så endelig var nået så langt, at jeg var hjemme igen og ville uploade den til Youtube, fik jeg at vide at dette format ikke kunne læses, øv!! Så jeg kiggede frem og tilbage, hvad der var galt og i stedet for at vælge gem projekt som, valgte jeg gem filmfil og nu jubii, det gik denne gang, så nu ser vi om det virker eller driller ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=rNtI17CcD18

2 kommentarer:

lis faurholt sagde ...

Fantastisk!! Du er altså bare super, Diana. Det er lige præcist sådan, du kommer videre - afprøve dine gode ideer og prøve dig frem, når teknikken driller! Ingen kan det hele, men de, der klarer sig, er de, der har tiltroen til, at de da nok kan finde en løsning *S*
Og utroligt, at du overkommer så meget..... Et rigtigt, rigtigt dejligt portræt, som jeg selvfølgelig straks har gjort til min "Favorit" i YouTube!

Den faglige Multimedieblog sagde ...

Wauw - det er da blevet rigtig godt. Herfra skal lyde et STORT TILLYKKE til jer alle med jeres lille nye guldklump. Det har du skjult godt.