mandag den 3. december 2007

En historie om mulvarpen

Ja, så er jeg endelig på nettet igen!!
Puha, det er ikke rart at komme bagud på denne måde.
Jeg vil kort fortælle, hvilken fremgangsmåde jeg har brugt til min historie og så håber jeg ellers, at jeg kan huske hvordan jeg skal lægge den ind i bloggen:-)
Med Audacity optog jeg først og fremmest selve historien, som jeg selv læste op, jeg lavede lidt med stemmerne, men det var egentlig det hele. Så var jeg inde på Findsounds og fandt de lyde som jeg skulle bruge til de forskellige dyr som er med i historien. Dette gemte jeg som mp3fil og ja, egentlig troede jeg at jeg var færdig, så skete der en hel masse andre ting og mens tiden gik og jeg havde meget tid til at have tænkepauser, kom der lige nogle ideer i forhold til historien.
Så jeg fandt den gemte fil frem, og nynnede en lille start og slutmelodi + at jeg tilføjede nogle småbemærkninger, som hovedpersonen i historien efter min mening kunne sige.
Det hele blev gemt igen og ja, så var historien færdig. Nu bliver den endelig afleveret og jeg håber i kan li´ den, ja jeg håber i overhovedet gidder at høre den, for det er jo noget siden, at denne opgave var aktuelt.

http://jadiana0911.podOmatic.com/entry/eg/2007-12-03T06_42_06-08_00

ja, det er vist ikke den flotteste måde, kan ikke få det til at virke anderledes og er stadig lidt under tidspres, så i må undskylde :-)


2 kommentarer:

lis faurholt sagde ...

Pyt med det, bare du er her igen og har det godt!

Den faglige Multimedieblog sagde ...

Den er da sød. Og den mulvarpe er altid go at læse