onsdag den 10. oktober 2007

En billedhistorie

Så fik jeg lavet min billedhistorie.
Det gik ikke lige så hurtigt, men det skal det jo heller ikke :-)
Jeg vil nok sige, at der er blevet klippet og klistret en hel masse og at jeg har brugt resize-funktionen meget ofte, så proportionerne passede nogenlunde i forhold til hinanden. Viskelædderet er også et meget brugbart værktøj, når man ikke lige har klippet helt præcist eller måske vil snyde lidt, så det ser ud som noget er blevet skubbet bagved et eller andet. Det har været sjovt, at finde på en lille historie og jeg er spændt på vores næste opgave, som jo skal blive til en animation.
Det eneste jeg syntes er lidt træls, er at teksten dækker lidt over billederne når de bliver vist i Flickr, men jeg har ikke lige en anden løsning for det. Husk lige at aktivere det runde I, så i også kan se teksten!!
Jamen værsgo, at se min lille historie om:

Paddington på tur

Åh nej, nu glemte jeg det igen. Hvor er det godt, at man kan redigere sit indlæg:-)
Der skal selvfølgelig, lige være plads til et STORT TAK, til dem der har taget nogle af billederne.
Billederne 1,2,3 og 19 er mine egne og billederne af traktoren og motorcyklen også.
Billederne 4,5 og 7 er taget af southgeist
Billederne 6, 9 og 16 er taget af martinroell
Billede 8 er taget af Dirk Sohler
Billede 10 er taget af Platinatore
Billederne 11,12 og 13 med båden er taget af schlaeger
Billede 12 er taget af Johann-Nikolaus Andreae
Billederne 13 og 14 er taget af thovie333
Billede 15 er taget af Tilin K
Billede 17 er taget af CBS Fan
Og billede 18 er taget af noniq.
Så nu tror jeg opgaven er helt færdig :-)

5 kommentarer:

aagaard sagde ...

Hej Diana! Sikke en sød historie om Paddington, Det er en spændende ide, at se på huse rundt omkring i verden. Det vil mange børn helt sikkert også synes.
Hilsen Tine

Heidi, Charlotte, Helle og Michella sagde ...

Hej Diana, du er for sej, det ser helt vildt godt ud....Skide godt gået:-)

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Anonym sagde ...

Altså starter jeg forfra igen:
Hej Diana, min tastatur var sprunget om på tysk igen, så det havde været lidt underligt at læse. :-)
Hvor er han bare mobil, din hr. Paddington. På den måde fik han jo set næsten hele verden. Super flot klippet og klistret.