fredag den 12. oktober 2007

R.Flex er en helt

Så har jeg siddet i 4 timer tror jeg, og nu er min billedanimationshistorie færdig.
Den er ikke så hurtig, men ellers kan man ikke nå at læse teksten. Og en god historie, skal jo også have lidt tekst. Så det må jeg leve med. Det blev mange billeder som skulle til for at historien kunne blive til, det troede jeg ikke, da jeg fik ideen til den. Men det har igen været sjovt at arbejde med det, og man bliver hurtigere til det :-)
Alle billederne har jeg selv taget, så denne gang er der ikke nogen der skal siges tak til.
Ja, og her kommer så historien
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Diana, hvor dejligt at man kan reddes af sådan en flink en som R.Flex, når man kommer i nød. En rigtig god og sjov historie.

Heidi, Charlotte, Helle og Michella sagde ...

Respekt til dig Diana, det er sku godt lavet:-)